december 28, 2007

Dagens nyheder

- Jønke er blevet skudt ned.
- Nå! Hvor?
- Ja, lige her nede i Ægirsgade!
- Nej!
- Jo! Og der er helt mørkt over det hele,
jeg ku næsten ikke finde min bil.
- Mørkt som i en brøndgravers røv. Det er der også tit her. Det er fordi de der demonstranter, eller hvem det nu er, kaster kæder op på ledningerne.
- Mnnn. Og Benazir Bhutto er blevet dræbt
- Nej!
- Jo, jeg så det på tekst-tv,
det var en selvmordsbomber.
- For helvede!
- Og nu siger de, at det bliver koldt!
- Pis osse!
- Nattefrost og dagfrost.
- Og alle mulige slags frost.
- Ja, og jeg har tabt mine vanter,
det er næsten det allerværste.
- Mnn.
- Jo, jeg siger dig… og har du hørt,
at der er sluppet en tiger ud
fra en zoologisk have i San Fransisco?
- Nej!!!!!!!
Jo, den har ædt en mand, og såret to andre.
- Altså! Jeg skal ned efter smøger.
Enten skal jeg holde op med at ryge,
eller også skal jeg ned efter smøger.
- Pas på du ikke bliver skudt!

Ingen kommentarer: